MÅL 2014

Läste nyss igenom mina mål jag skrev inför år 2013 och kan konstatera att jag uppfyllt dom överlag. Med Kes har tävlandet gått över förväntan, likaså med Gin medan jag inte kanske gett mig själv den tid jag hade tänkt.. 😉

53

Inför år 2014 tänker jag såhär!

Mina mål är att
– ge skolan mer tid!
– köpa bil och jobba extra, utan undanflykter 😉
– ge mig själv tid för träning
– att sakta men säkert gå in för att bli den förebild jag om ett år vill vara, som legitimerad dietist.

IMG_4168

Mål med Gin
– tävla freestyle klass 3 och ta ett freestylechampionat
– kvala till agility-SM 2014 individuellt och med laget Fast Fourward
… och gör vi det kommer jag faktiskt att vara jäkligt nöjd! 🙂 Det jag tror att vi sen kommer fortsätta med är rallylydnaden.

_DSC1374

Mål med Kes är att
– starta lydnadsklass elit och göra flera bra tävlingar (och därmed ta ett lydnadschampionat)
– träna mer vallning och starta Ik-1
– debutera hopp- och agilityklass 1

_DSC8571 copy

Under 2014 ska jag dessutom..
– tillsammans med ett glatt gäng UHU’are se till att arrangera ett bra U-SM där jag också vill starta med mina egna hundar (men vet inte i vilka grenar än)
– ha en bra men lite mer strukturerad sommar
– inte lägga mer pengar eller energi än jag faktiskt har på saker och ting. Jag har alltid varit en aktiv tjej med alltid mycket saker för mig, men jag har under året lärt mig att man måste se till att prioritera, vare sig man vill eller inte 😉
– fortsätta utveckla mitt fotograferande, även förbättra min skicklighet på bildbehandling och bli bättre på ljussättning. Att uppgradera min utrustning kommer nog inte vara möjligt förrän om tidigast ett år!

_DSC5623

2 Responses to MÅL 2014

  1. Elin o Olle skriver:

    Fina o bra mål, lycka till 🙂

  2. ÅR 2014 | Cajac skriver:

    […] bara ett fåtal dagar kvar på året är det dags att sammanställa år 2014. Kikade precis på mina mål jag satte inför det gångna året. Har uppnått en del, men inte allt! […]

Lämna en kommentar