freestylevinst

18 augusti, 2012

Jag kan inte påstå att jag hade några direkta förväntningar inför dagens freestylstart. Jag vet att hon lika gärna kan gå ner sig på tävling – och prestationen blir så mycket sämre än önskat. Jag hade ett nästan klart program som jag bitvis var nöjd med, men inte i det stora hela..
Men gick gick helt okej. Helt nöjd är det alltid svårt att vara eftersom man själv är så medveten om de missar som blir. Men hon gick inte ner sig och vi fick i varje fall till flera delar av programmet, även om det blev lite missar här och var.. och det räckte visst till en förstaplacering med uppflyttningspoäng och kval till Agria Freestyle Cup-finaln! =D Bra där Ginnsan! =)


skönt att jag inte släpade med det stora citronträdet i onödan 😉

Har i övrigt haft en riktigt mysig dag tillsammans med Benita & Sandra (som för övrigt också presterade riktigt bra idag!). Vi stannade kvar på tävlingsplatsen och passade på att titta på lite andra tävlingsekipage, träna agility och lite bolla lite freestyleidéer =)
Några fler bilder från dagen: